Rozkład dnia
Grupa Biedronki i Motylki
Przedział godzinowy / Czas trwania w minutach / Rodzaj aktywności
6:00 - 7:30
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.
7:30 - 8:00
Praca indywidualna i wyrównawcza z dzieckiem. Poranne spotkania z piosenką
8:00 - 8:10
Ćwiczenia poranne, zabawy muzyczno-taneczne
8:10 - 8:20
Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych, ćwiczenia logopedyczne
8:20 - 8:30
Czynności higieniczno-porządkowe
8:30 - 9:00
I Śniadanie i przygotowanie do zajęć
9:00 - 9:30
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego „W kręgu zabawy”
9:30 - 10:00
Praca z książką/praca indywidualna z dziećmi/przygotowanie do wyjścia na dwór
10:00 - 11:00
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, spacer, obserwacje przyrodnicze
11:00 - 11:30
11:30 - 13:00
Biedronki: Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom, słuchowiska, muzyka relaksacyjna podczas odpoczynku na leżaku. Bajkoterapia, czyli o tym jak bajki mogą pomagać
Motylki: Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, ćwiczenia kształtujące postawę, obserwacje pedagogiczne
13:00- 13:15
Przygotowanie do obiadu
13:15- 14.00
Obiad
14:00 - 16:00
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie, spotkanie z piosenką, zabawy muzyczno-ruchowe, prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp
16:00 - 17:00
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci/praca indywidualna i korekcyjno-kompensacyjna/pobyt w ogrodzie
Grupa Bociany i Żabki
Przedział godzinowy / Czas trwania w minutach / Rodzaj aktywności
6:00 - 7:30
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze.
7:30 - 8:00
Praca indywidualna i wyrównawcza z dzieckiem. Poranne spotkanie z piosenką
8:00 - 8:10
Ćwiczenia poranne, zabawy muzyczno-taneczne
8:10 - 8:20
8:20 - 8:30
8:30 - 9:00
I Śniadanie i przygotowanie do zajęć
9:00 - 10:00
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego „W kręgu zabawy”
10:00 - 11:00
Praca z książką/praca indywidualna i grupowa z dziećmi/zabawy kierowane
11:00 - 11:30
II śniadanie
11:30 - 12:50
Pobyt w ogrodzie, spacer, obserwacje przyrodnicze
12:50 - 13:15
Przygotowanie do obiadu
13:15 - 14:00
Obiad
14:00 - 16.00
Prace użyteczne-porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody, zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi, pobyt w ogrodzie
16:00 - 17:00
Rozchodzenie się dzieci-w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne, odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci/praca indywidualna, korekcyjno-kompensacyjna, pobyt w ogrodzie